Pagina's

Een magneetmuur vol kaartjes

Afgelopen zomer heb ik (of nou ja, mijn vader...) het muurtje naast mijn deur geschilderd met magneetverf. Ik deed er eigenlijk niet zo veel mee, omdat ik niet veel magneetjes heb en de verf ook niet zo dik is, waardoor alles er snel weer afwaait. Ongeveer drie maanden geleden kocht ik magneettape bij de Hema en ben ik al mijn trein- en metrokaartjes erop gaan plakken. Mijn moeder bewaart de meeste kaartjes van de dingen waar we op vakantie naartoe gaan en in de afgelopen drie maanden heb ik ook nog aardig wat gedaan. De muur is nog lang niet vol - en hij wordt dat ook nooit - maar ik vond het toch leuk om te laten zien!

collage1collage2
Sorry voor de flitsfoto's! Deze muur is in het donkerste deel van mijn kamer dus of ik ze nou met volle zon of 's nachts maak, er is niet genoeg licht.


Bovenaan zie je een hele lelijke foto van mijn klas in Londen vorig jaar., en het voorkantje van het proefmonster van Love Etc. Verder zijn het vooral kaartjes van het openbaar vervoer. Er zitten ook speciale tussen, zoals de boot in Venetiƫ (rechts), een soort lange rodelbaan van een berg af (Alpine Coaster Golm) en de cable cars in San Francisco. Naar Londen en We Will Rock You, Boom Chicago en het Van Gogh Museum ben ik met school geweest.

Ik vind het heel leuk om de kaartjes bij elkaar te zien, omdat ik overal wel een herinnering aan heb. De geweldige vakanties, Londen met de klas,  dagjes shoppen met vriendinnen... Het enige kaartje dat ontbreekt is van het concert van Rihanna, omdat dat een lelijk thuisgeprint A4-tje is. Maar het treinkaartje heb ik nog wel!

Bewaar jij je kaartjes ook op een speciale manier, of gaan ze meteen de prullenbak in?