Pagina's

Juni 2012

Wat duurde deze maand lang voor mijn gevoel! Misschien komt het omdat ik vooral bezig was met leren, maar dat had ik vorige maand ook en toen vloog de tijd. Door al die drukte heb ik niet heel veel foto's gemaakt maar ik moet gewoon elke maand iets schrijven. Dan maar met iets minder foto's!

Deze maand stond dus vooral in het teken van leren en daarna vakantie vieren. Als ik er zo over nadenk heb ik helemaal niet veel geleerd maar ik heb wel hoge cijfers gehaald! Een 7,2 voor een wiskundetoets die veel te streng nagekeken was en een 8,5 voor geschiedenis en godsdienst. Alleen voor informatica had ik wegens tijdgebrek een PO te laat ingeleverd, waardoor ik mijn herkansing heb verloren. En die had ik best kunnen gebruiken, aangezien ik voor de toets van dat vak een 4,9 had. Nou ja, ik ben over met één 6,4 en voor de rest allemaal zevens en achten, dus ik ben heel tevreden!

IMAG0645
Ik ben testpersoon geweest voor de nieuwe mobiele provider *bliep. Hiervoor moest ik al in de meivakantie naar Amsterdam en toen het begin juni werd gereleased kreeg ik nog een pakketje met 5 simkaarten! Helaas heb ik niemand om ze aan te geven omdat iedereen in mijn omgeving een abonnement heeft, maar zo’n verassingspakketje in een leuk geel doosje is toch leuk!

IMAG0650IMAG0662
Deze toetsweek probeerde ik eens gezond te eten en dat is wel aardig gelukt! Natuurlijk maakt dat lekkere zomerfruit het wel een stuk makkelijker.


DSC_1742
Een nieuwe foto voor mijn dierencollectie! Normale mensen zouden of flippen, of het beest weghalen maar ik maak altijd eerst een foto van de spinnetjes in huis.

DSC_1792
Aardbeien groter dan mijn iPod! Ze waren wel heel lekker gelukkig.

DSC_1794
Je kunt natuurlijk niet de hele toetsweek gezond blijven eten! Ik bakte deze cake, totaal tegen mijn principes in, uit een pakje. Hij was wel heel goed gelukt!

DSC_2328
Het is heel toevallig dat Twitter geopend staat op deze foto, maar dankzij de koeler en dit toetsenbord heb ik de toetsweek overleefd zonder ook maar een enkele keer rug- schouder- of nekpijn te krijgen! Ik moest nog wat PO’s afmaken, woordjes leren en maatschappijleer samenvatten dus ik heb m’n laptop nog redelijk vaak gebruikt.

IMAG0663

Spaghettisaus opwarmen is saai, dus ging ik maar foto’s maken.
IMAG0666
Mijn op één na laatste keyboardles op deze locatie. Het is echt zo’n honk met oude banken en bioscoopstoelen maar het heeft toch wel wat! Volgend jaar ga ik dus naar een andere locatie.

IMAG0671
Voorbereiden voor mondeling! We hebben de laatste periode het boek Lord of the Flies van William Golding gelezen. Voor onze mondeling moesten we een stuk van 40 regels analyseren. Er waren zes van zulke extracts en je kon er dus eentje krijgen. Ik was zó ongelooflijk zenuwachtig maar toen ik er eenmaal zat ging het hartstikke goed. Ik had uiteindelijk een 7 en daar ben ik heel erg blij mee! Het is een mooie compensatie aangezien essays schrijven niet mijn grootste kwaliteit is. Ik heb één aantekening weggestreept omdat het een grote spoiler is.

IMAG0672
Presentatie houden voor een leeg klaslokaal. Met aardrijkskunde moesten we een PO maken en dat presenteren. Je moest samenwerken in groepjes van vier en we zijn maar met vier mensen in de klas. De presentatie was dus alleen voor de leraar, haha.

IMAG0675
Voor de verjaardag van mijn vader ging ik wokken met mijn ouders en broertje. Ik kon me nog aardig inhouden, maar toen was het tijd voor het toetje…

IMAG0678

Dit toont wel weer mooi het niveau van mij en een vriendin.  Twee jongens uit mijn klas werden zestien en daar passen deze kaarten natuurlijk perfect bij!

IMAG0679

Afgelopen zondag vierden mijn vader en ik onze verjaardagen voor familie en daar hoort natuurlijk taart bij!

En dat was juni alweer! Ik zal deze post volgende maand waarschijnlijk overslaan in verband met vakantie maar ik kan jullie al wel vast verzekeren dat juli een hele leuke maand wordt!