Pagina's

Verslag: bloggersmeet

Afgelopen zaterdag was het zover: mijn tweede bloggersmeet! Natuurlijk ben ik weer een dagje later dan de rest, maar het was zo leuk en gezellig dat ik het wel waard vond om er nog even een post aan te wijden. Ik heb echt een héle drukke vakantie gehad en kon daarom ook bijna niet meer lopen op de meet, maar dat was het sowieso wel waard! 

Photobucket


Het is zó bizar om iedereen in het echt te zien! Soesja, Fleur en Dajana had ik al een keer eerder ontmoet in Walibi op 14 juli, de rest had ik nog nooit gezien. Maar omdat ik hun filmpjes heb gezien en natuurlijk hun blogs volg, voelde het niet heel ongemakkelijk, zoals normaal wanneer je iemand voor het eerst ontmoet. Heel raar is dat, maar tegelijkertijd is dat wel één van de leukste dingen aan het meeten van andere bloggers! Het waren allemaal superleuke en lieve meiden. :)

We zijn naar Amsterdam geweest en daar hebben we lekker geshopt, gekletst, foto's gemaakt en gegeten. Of nou ja, geshopt... ik had totaal geen zin om op zoek te gaan naar leuke kleren en winkelstraten op zaterdagmiddag zijn sowieso niet de plekken waar ik het liefst ben. Ik heb dus vooral met een paar meiden buiten gepraat terwijl de rest in een winkel was, maar dat was ook heel gezellig. Op een broodje bij de HEMA, een ijsje bij Van der Linde (superlekker, het is softijs met slagroom erdoor) en een pizza bij Vapiano heb ik niets gekocht, haha. 

We hebben heel lang aan het water gezeten, en daar hebben we ook foto's gemaakt. Ik ben alleen met de helft niet op de foto geweest, maar goed, volgende keer beter! Daarna hebben we lekker bij Vapiano gegeten. En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan... Om iets voor negen kwam ik helemaal gesloopt thuis, maar dat maakte niet uit. Ik heb een hele gezellige dag gehad met hele leuke meiden! Ik heb nu al zin in Sinterklaas/Kerst, wat we hopelijk samen gaan vieren. :D 

Meet20-10-2012006
Photobucket